Başkan Demir’den galericilere net çağrı

Ardahan Belediye Başkanı Faruk Demir, şehir içindeki oto galerileri için geri sayımı başlattı.

Yeni Galericiler Sitesi’nin kapılarını 31 Ekim 2026’da açacağını belirten Başkan Demir, bu tarihten sonra şehir merkezinde sokak, cadde, kaldırım veya apartman altlarında tek bir aracın dahi satılmasına izin verilmeyeceğini açıkladı. Şehir estetiğini korumak adına tavizsiz bir sürece girildiğini kaydeden Başkan Demir, galerici esnafını elini çabuk tutmaya çağırdı.

Yıllardır kaldırımları ve sokakları oto galericilerin işgalinde olan Ardahan halkına Belediye Başkanı Faruk Demir’den müjdeli ve tavizsiz bir haber geldi. Yeni Galericiler Sitesi’nin açılış tarihini 31 Ekim olarak açıklayan Başkan Demir, kent estetiğini bozan görüntü kirliliğine artık son vereceklerini söyledi.

Açılış gününden itibaren apartman altlarında, kaldırımlarda, cadde ve sokaklarda her ne ad altında olursa olsun araç satışının tamamen yasaklanacağını duyuran Başkan Demir, kent estetiğini ve vatandaşın huzurunu her şeyin üstünde tuttuklarını söyleyerek şu ifadeleri kullandı:

“Bu şehirde yayaların hakkını, çocuk arabasıyla kaldırımda yürüyemeyen annelerin hakkını kimseye çiğnetmeyiz. Sokaklar ve kaldırımlar galericilerin sergi alanı değil, halkın ortak yaşam alanıdır. Apartman altında, sokak ortasında oto pazarlığı dönemi bitmiştir. Herkes yeni siteye taşınacak, şehrimiz nefes alacak.”

Ardahan’ı modern bir kent kimliğine kavuşturmakta kararlı olduklarını vurgulayan Demir, galericilere zaman kaybetmeden taşınma hazırlıklarına başlamaları yönünde uyarılarda bulundu. – ARDAHAN

Related Posts

Siber casusların yeni arka kapısı ortaya çıkarıldı

Siber güvenlik şirketi ESET, daha önce yalnızca Linux için geliştirilmiş ve I-SOON adlı Çinli bir yüklenici tarafından yönetildiği düşünülen FishMonger grubu tarafından kullanıldığı bildirilen SprySOCKS’un, henüz belgelenmemiş iki Windows varyantını keşfetti.

ESBAŞ, Çevreci Yatırımlarla 2025 Yılında 8 Bin Ağaç Kurtardı

ESBAŞ, 2025 yılında kaynak kullanımından atık yönetimine, çalışan güvenliğinden bölgesel kalkınmaya kadar doğal kaynakların korunmasını merkeze alan çevreci yaklaşımıyla 8 bin ağacı kurtarırken, atmosferi 6150 kg sera gazı emisyonundan korumuş ve 212 ton karbondioksit gazı emilimi sağlamış oldu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir