Gençler, Kuzuyayla’da doğayı sayfa sayfa keşfetti

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen “Kütüphanem Kocaeli” projesi kapsamında keyifli bir etkinlik daha gerçekleşti. “Doğayı Okuyorum: Dağların Satır Arası” adlı etkinlik, Kuzuyayla Tabiat Parkı’nda lise öğrencilerini doğa ve kitapların ortak paydasında buluşturdu.

DAĞLARIN SATIR ARASINDA BİR YOLCULUK

“Doğayı Okuyorum: Dağların Satır Arası” adlı etkinlikte gençler doğayı okuyarak keşfetti. Özellikle öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlik, gençlere hem okuma kültürünü geliştirme hem de doğayla daha güçlü bağ kurma fırsatı sundu. Programın ilk bölümünde öğrenciler, Kuzuyayla’nın eşsiz doğal güzellikleri arasında doğa yürüyüşüne çıktı. Yürüyüş boyunca çevreyi gözlemleyen gençler, doğanın sunduğu zenginliği keşfederek keyifli zaman geçirdi. 

DOĞA, İNSAN VE KİTAP ÜZERİNE SÖYLEŞİ

Programın devamında yazar Dursun Çiçek’in katılımıyla söyleşi gerçekleştirildi. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Berna Abiş’in de katıldığı etkinliğin söyleşi kısmında doğa, insan ve okuma kültürü arasındaki güçlü bağ ele alınırken, gençlerin kitap okuma alışkanlıklarını geliştirmelerine yönelik önemli değerlendirmeler paylaşıldı.

GENÇLER KÜLTÜR VE SANATLA BULUŞUYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, gençleri kültür, sanat ve edebiyatla buluşturan projelerini sürdürürken, “Kütüphanem Kocaeli” kapsamında düzenlenen etkinliklerle onların kişisel gelişimlerine katkı sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda Kuzuyayla’da gerçekleştirilen “Doğayı Okuyorum: Dağların Satır Arası” etkinliği de gençlere unutulmaz bir deneyim yaşattı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Related Posts

13 yıl sonra çözülen sır: Ağrı’daki kayıp dosyasından cinayet çıktı

2013 yılında Ağrı’da kaybolan Nesim B. dosyası, 2026’da yeniden açılan soruşturmayla aydınlatıldı ve olayın cinayet olduğu ortaya çıkarıldı. Polis ekiplerinin yürüttüğü özel çalışmada 5 şüpheli gözaltına alındı.

Arjantin, Avusturya’yı Messi’nin golleriyle 2-0 yenerek 2’de 2 yaptı

FIFA 2026 Dünya Kupası J Grubu ikinci hafta maçında Arjantin, Avusturya’yı Messi’nin golleriyle 2-0 yenerek 2’de 2 yaptı. Arjantin’de golü atan Lionel Messi, Dünya Kupası tarihindeki 17. golünü atarak en golcü oyuncu oldu. Messi, mücadelenin ilk yarısında penaltı vuruşundan yararlanamadı ve Dünya Kupası tarihinde en çok penaltı kaçıran (3) oyuncu oldu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir