Antalyaspor Yeni Yönetimi Taraftarla Buluştu

Antalyaspor AŞ’nin yeni yönetim kurulu üyeleri taraftarla yürüyüşte bir araya geldi.

Antalyaspor AŞ’nin yeni göreve seçilen başkanı Mustafa Ergün ve yönetim kurulu üyeleri, Corendon Airlines Park Antalya Stadı önünde taraftarla buluştu.

Tezahüratların ardından başlayan yürüyüş, Cumhuriyet Meydanı’nda sona erdi.

Mustafa Ergün, yaptığı konuşmada, takımı hep beraber tekrar hak ettiği yere çıkartacaklarını söyledi.

Antalya’nın takımına sahip çıkması gerektiğini aktaran Ergün, “Antalya, çok büyük bir şehir. Tarihine, anılarına, markasına ve takımına sahip çıkacak. Tek ses, tek yürek olalım. Hep birlikte el ele takımımızı tekrar Süper Lig’e çıkaralım.” dedi.

Ergün, takımın borçlarını ödemek için yeni bir kampanya başlatacaklarını bildirdi.

Kampanyayla birlikte statta bulunan koltukların satışa sunulacağını belirten Ergün, “Bizim stadımızda 30 bin koltuk var. Her bir iş adamı, iş dünyasındaki büyüklerimiz koltuğun tanesi 50 bin liradan bir koltuk alsa bu takım en kısa sürede Süper Lig’de layık olduğu yerde olacak. Yarın itibarıyla Antalyaspor otobüsümüzle şehrin her yerini, kapı kapı dolaşacağız. Bütün fabrikalara geçeceğiz. Hepsini tek tek ziyaret edeceğiz.” diye konuştu.

Etkinliğe Antalyaspor AŞ’nin eski başkanı Rıza Perçin de katıldı.

Related Posts

Sessiz sedasız ilerleyen H5N1 tehlikesinde son kale de yıkıldı

Yeryüzündeki tüm kıtalara ulaşan yüksek patojenli H5N1 virüsü, Avustralya’daki göçmen kuşlarda ilk kez tespit edildi. Uzmanlar memeli türlerine hızla uyum sağlayan virüsün kontrol altına alınmasının giderek zorlaştığını belirterek, halka yaban hayvanlarıyla temastan kaçınmaları çağrısında bulunuyor.

Yeni Yargı Paketi Meclis’ten Geçti

12. Yargı Paketi ile Ceza ve Hukuk Muhakemesi Kanunları’nda önemli değişiklikler yapıldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir