İbrahim Hacıosmanoğlu: “Bizim tek üzüntümüz…”

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

2026 FIFA Dünya Kupası’na katılan A Milli Takım, D Grubu’nun ilk iki haftasında Avustralya ve Paraguay ile karşılaştı.

Avustralya’ya 2-0, Paraguay’a ise 1-0 mağlup olan Kırmızı-beyazlı ekip grup aşamalarındaki son maçın oynanmasına gerek kalmadan turnuvaya veda etti.

İlgini Çekebilir

A Milli Takım’da ABD maçı öncesi büyük değişim! Montella 11’i yeniliyor

Hacıosmanoğlu açıklamalar yaptı

A Milli Takım kafilesinin Los Angeles’ta konakladığı otele gelen taraftarlar ile fotoğraf çektiren İbrahim Hacıosmanoğlu, AA’nın haberine göre şunları söyledi:

“Tek üzüntümüz bu insanlara hayal kırıklığı yaşatmak. Dünyanın her yerinden geldiler. Hala içimiz acıyor. Bu değerli insanlardan sizlerin huzurunda özür diliyoruz. Yine telafi edecek olan da bizim çocuklardır. Allah nasip etmedi. Önümüzde bir Avrupa Şampiyonası olacak ve inşallah vatandaşlarımızı orada güldürürüz.”

ABD ile karşı karşıya geleceğiz

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında ev sahibi ABD ile karşı karşıya gelecek.

Grubu lider bitirmeyi garantileyen ABD ile oynayacağımız maç 26 Haziran Cumartesi günü sabaha karşı saat 05.00’te başlayacak.

  • Related Posts

    Kayseri’de şüphe üzerine durdurulan sürücü 1.06 promil alkollü çıktı

    Kocasinan ilçesinde polis ekiplerinin şüphe üzerine durdurulan otomobilin sürücüsü 1.06 promil alkollü çıktı. Alkollü sürücüye 25 bin TL idari para cezası yazılırken, ehliyetine 6 ay süreyle el konuldu.

    Bursa’da 12 yaşındaki çocuklardan örnek davranış

    Çınar Girgin’in, başlattığı ‘Temiz İznik’ hareketi, kısa sürede 12 kişilik gönüllü bir çevre ekibine dönüştü.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir