Kaymakam Kaya Vezirköprü’ye Veda Etti

Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile Bitlis’in Ahlat ilçesine atanan Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya, ilçedeki görevini tamamlayarak Vezirköprü’ye veda etti.

2023 yılından bu yana Vezirköprü’de görev yapan Kaymakam Kaya, görev süresinin son gününde makamında kurum amirleri, muhtarlar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşları ağırladı. Gün boyunca gerçekleşen ziyaretlerde Kaymakam Kaya’ya ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür edilirken, yeni görev yerinde başarı dilekleri iletildi.

Kurum temsilcileri ve vatandaşlar da Kaymakam Kaya’ya ilçeye yaptığı katkılar nedeniyle teşekkür ederek hatıra fotoğrafı çektirdi. – SAMSUN

  • Related Posts

    Emniyet Teşkilatı’na ilişkin düzenlemeler içeren kanun TBMM’den geçti

    Emniyet Teşkilatı ve basına yönelik düzenlemeleri de içeren kanun teklifi TBMM Genel Kurulunda kabul edilerek yasalaştı.

    Otobüs Seyir Halindeyken Yandı

    Eskişehir’de seyir halindeki bir otobüs motorundan alev aldı, itfaiye tarafından söndürüldü.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir