ANALİG Hentbol Müsabakaları Başladı

Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hentbol 1. Etap 7. Grup Müsabakaları, Yeni Spor Salonu’nda başladı. Organizasyonda toplam 310 sporcu, antrenör ve idareci mücadele ediyor.

Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hentbol 1. Etap 7. Grup Müsabakaları, Yeni Spor Salonu’nda düzenlenen karşılaşmalarla başladı. Farklı illerden gelen sporcuların katıldığı organizasyonda hentbol heyecanı ilk düdükle birlikte başladı. Genç sporcuların kıyasıya mücadele ettiği organizasyonda 145 erkek ve 115 kız sporcu yer alırken, 50 antrenör ve idareciyle birlikte toplam 310 kişi müsabakalara katılım sağladı. Karşılaşmalar boyunca sporcuların performansları tribünlerden de ilgiyle takip edildi. Müsabakaları yerinde takip eden Muş Gençlik ve Spor İl Müdürü Yusuf Kılıç, organizasyona katılan tüm takımlara başarı dileklerinde bulundu. Sporcular ve teknik ekiplerle bir araya gelen Kılıç, gençlerin sportif gelişimine katkı sunan organizasyonların önemine dikkat çekti. Bölgesel düzeyde düzenlenen ANALİG Hentbol 1. Etap 7. Grup Müsabakalarının belirlenen program kapsamında devam edeceğini belirten Müdür Kılıç, başarılı olan takımların bir üst aşamada mücadele etme hakkı kazanacağını söyledi. – MUŞ

Related Posts

3 belediye başkanı daha AK Parti’ye katılıyor

AK Parti’nin yarınki grup toplantısında 2’si CHP’li, 1’i Yeniden Refah Partili, 1’i Saadet Partili olmak üzere 4 belediye başkanının daha AK Parti’ye katılması bekleniyor.

Fatih Eren: “Yeni sezonda çok farklı olacağız”

Son dakika | TFF 2. Lig ekibi Karacabey Belediyespor’un tecrübeli futbolcusu Fatih Eren, gelecek sezon hakkında açıklama yaptı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir