A Milli Takımımız, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’nda son maçına ABD karşısında çıkacak. İlk 2 maçta aldığı mağlubiyetlerle turnuvadan elenen Türkiye’de Kenan Yıldız, ABD maçı öncesi açıklama yaptı.
“Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum”
Kenan Yıldız, “Hepimiz çok üzgünüz. Ancak futbol bu. Bazen istediğinizi sahaya yansıtsanız bile skoru alamadığınız zamanlar oluyor. Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum. Ancak maalesef skoru alamadık ve elendik” ifadelerini kullandı.

Montella: “Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı”
“Futbolda her zaman değişkenlik gösteren unsurlar var”
Sözlerine devam eden Yıldız, “Şunu da eklemek istiyorum, 2 sene önce Avrupa Şampiyonası’nda en çok eleştirilen bendim. Futbolda her zaman değişkenlik gösteren unsurlar var. Ben her seferinde elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım” şeklinde konuştu.




