Kenan Yıldız: “Avrupa Şampiyonası’nda en çok eleştirilen bendim”

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

A Milli Takımımız, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’nda son maçına ABD karşısında çıkacak. İlk 2 maçta aldığı mağlubiyetlerle turnuvadan elenen Türkiye’de Kenan Yıldız, ABD maçı öncesi açıklama yaptı.

“Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum”

Kenan Yıldız, “Hepimiz çok üzgünüz. Ancak futbol bu. Bazen istediğinizi sahaya yansıtsanız bile skoru alamadığınız zamanlar oluyor. Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum. Ancak maalesef skoru alamadık ve elendik” ifadelerini kullandı.

İlgini Çekebilir

Montella: “Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı”

“Futbolda her zaman değişkenlik gösteren unsurlar var”

Sözlerine devam eden Yıldız, “Şunu da eklemek istiyorum, 2 sene önce Avrupa Şampiyonası’nda en çok eleştirilen bendim. Futbolda her zaman değişkenlik gösteren unsurlar var. Ben her seferinde elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım” şeklinde konuştu.

  • Related Posts

    (ÖZET) Güney Afrika – Güney Kore | Maç Sonucu: 1-0

    2026 FIFA Dünya Kupası A Grubu son hafta mücadelesinde Güney Afrika, Güney Kore’yi 1-0 mağlup etti ve tarihinde ilk kez Dünya Kupası gruplarından çıkmayı başardı.

    Eskişehir’de nefes borusuna mama kaçan çocuk yaşamını yitirdi

    Eskişehir’de ailesi tarafından mama yedirildiği sırada soluk borusuna mama kaçan 2 buçuk yaşındaki çocuk, kaldırıldığı hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir