Eskişehir’de İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında, 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü seyir halindeyken aracın arka kısmında bulunan motor bölümünde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.
Motor kısmından yükselen dumanları fark eden sürücü, aracı hızla yolun sağ şeridine çekerek yolcuların tahliyesini sağladı. Sürücü, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirerek yardım talep etti.
SÜRÜCÜ ARACI YOL KENARINA ÇEKİP YOLCULARI TAHLİYE ETTİ
Yangının fark edilmesiyle birlikte sürücünün hızlı müdahalesi olası bir facianın önüne geçti. Otobüste bulunan yolcuların güvenli şekilde araçtan indirildiği öğrenildi.
Kısa süre içinde büyüyen alevler aracın tamamını sararken, çevrede bulunan vatandaşlar da durumu endişeyle izledi.

İTFAİYE EKİPLERİ ALEVLERİ SÖNDÜRDÜ
İhbar üzerine bölgeye Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri ile jandarma sevk edildi. Jandarma ekipleri, kara yolunda güvenlik önlemi alarak trafiği kontrollü şekilde yönlendirdi.
İtfaiye ekipleri, alevlere hızlı şekilde müdahale ederek yangını kontrol altına aldı. Ancak yapılan tüm çalışmalara rağmen otobüs tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
KARA YOLU GEÇİCİ OLARAK TRAFİĞE KAPATILDI
Yangın nedeniyle İnönü-Kütahya kara yolunda trafik bir süre kontrollü olarak sağlandı. Ekiplerin soğutma ve güvenlik çalışmalarını tamamlamasının ardından yol yeniden ulaşıma açıldı.



Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)





