Birecik’te halk soruyor, başkan cevaplıyor programı gerçekleştirildi

Şanlıurfa’nın Birecik ilçesinde belediye başkanı vatandaşın karşısına geçerek sorun ve taleplerini dinledi.

Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit’in düzenlediği “Halk soruyor, başkan cevaplıyor” programı, vatandaşlar, muhtarlar, siyasi parti temsilcileri ve kanaat önderlerinin katılımıyla gerçekleştirildi.

Programda mahalle ve köylerin ihtiyaçları ile vatandaşların talepleri ele alındı. Katılımcılar, sorun ve önerilerini doğrudan Belediye Başkanı Mehmet Begit’e iletme fırsatı buldu. Toplantıda bazı mahallelerin öncelikli hizmet beklentileri de gündeme geldi. Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Başkan Begit, belediye hizmetlerinin tüm mahalle ve kırsal yerleşimlere eşit şekilde ulaştırılması gerektiğini belirterek, görev süresi boyunca ayrım gözetmeden hizmet etmeye devam edeceklerini ifade etti. Başkan Begit’in eşit hizmet vurgusu, programda bulunan vatandaşlar tarafından olumlu karşılandı. Program, vatandaşların talep ve önerilerinin dinlenmesinin ardından sona erdi. – ŞANLIURFA

Related Posts

ASELSAN’dan kuantum işlemci atağı

ASELSAN, Savunma Sanayii Başkanlığı ile imzaladığı yeni proje kapsamında kuantum bilgisayarların kalbi sayılan süper iletken kuantum işlemci birimini yerli imkânlarla geliştirecek.

İzmir Kınık’ta denetimli tıbbi kenevir üretim devri başlıyor

Organize Tarım Bölgelerinde faaliyetler sürerken, İzmir Kınık’ta tıbbi kenevirin dört duvar arasında yüksek güvenlik altında üretilmesi kararlaştırıldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir