Canik’te Geleceğin Sağlık Öncüleri Projeleriyle Hayran Bıraktı

Canik Belediyesi’nin ilçede gerçekleştirdiği “Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar” proje yarışmasında ödül heyecanı yaşandı. 
Canik Belediyesi, ‘üreten ve yeteneklerini keşfeden gençlik’ hedefiyle gençlere ve çocuklara yönelik farkındalık oluşturan programlarını sürdürüyor. Canik’te düzenlenen ve renkli anlara sahne olan “Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar” proje yarışmasının ödül töreninde öğrenciler, sağlıkta dijital dönüşüm, yapay zekâ araçlarıyla kişisel sağlık takibi ve tedavi süreçlerinde yenilikçi teknolojiler üzerine geliştirdikleri projeleri sergiledi. Dereceye giren öğrencilerin ödüllerle buluştuğu törende sergilenen projeler ziyaretçilerden tam not aldı. Gençlerin fikirlerine büyük önem verdiklerini ve onların yeteneklerini keşfetme imkânı buldukları çalışmaları yoğun bir şekilde sürdürdüklerine işaret eden Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Bilgi, tecrübe ve yetenekleriyle rol model nesiller için çalışmaya devam ediyoruz” dedi. 

Canikli Gençlere Alkış 
Yaz tatili döneminde de gençler ve çocuklar için birbirinden özel etkinlikler ve programlar gerçekleştirmeye devam edeceklerini belirten Başkan İbrahim Sandıkçı, “Canik’imizde gençlerimizi yarının dünyasına hazırlıyor, teknolojide lider nesiller yetiştirmeye devam ediyoruz. Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar proje yarışmamızla sağlık alanındaki fikirlerini ekip çalışmasıyla projelere dönüştüren gençlerimiz yeni bilgiler öğrenirken, aynı zamanda yeteneklerini keşfetme fırsatı buldu. Eğitim öğretim yılında olduğu gibi yaz tatili dönemi içerisinde gençlerimizi bilim, teknoloji ve yenilikçi teknolojiler ile ilgili etkinlikler ve atölye çalışmalarıyla bir araya getirmeyi sürdüreceğiz. Fikirleri ve yetenekleriyle birbirinden kıymetli projeler geliştiren tüm gençlerimizi yürekten kutluyorum” şeklinde ifade etti. 

Yoğun İlgi
Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışmanın Canik Macera Parkı’nda düzenlenen ödül törenine Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Mustafa Uras, Canik İlçe Sağlık Müdürü Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu, Canik Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Yusuf Celil Caner, Canik İlçe Tarım Müdürü Mehmet Gül, Canik İlçe Nüfus Müdürü İbrahim Kök ve vatandaşlar da katıldı.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Related Posts

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Yıl sonuna kadar 500 cemevini hizmete sunacağız

Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı’nda açıklamalarda bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Her vatandaşa aynı hissiyatla yaklaştık. Yıl sonuna kadar 500 Cemevine hizmet sunacağız. Alevi vatandaşlarımızın yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz, samimi muhabbetimiz, kardeşliğimiz inşallah daim olsun diyorum” ifadelerine yer verdi.

Malatya’da otobüste kalbi duran yolcuyu, şoför hastaneye yetiştirdi

Yeşilyurt ilçesinde otobüste kalp krizi geçirip kalbi duran 60 yaşındaki Mehdiye Genco’yu, şoför güzergah değiştirerek hastaneye ulaştırdı. Otobüs şoförü Erdoğan Küllü, “İşimiz sadece yolcu taşımak değil” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir