Muğla’da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı

Muğla’nın Bodrum ilçesinde dün akşam saatlerinde Gümbet Ayaz Caddesi’nde bir sürücü polisin ‘dur’ ihtarına uymadı.

Sürücü, önce yaya polis memuruna çarparak hafif şekilde yaraladı.

ÖNCE POLİSE SONRA OTOMOBİLE ÇARPTI, DURMADI

Durmayıp devam eden sürücü, motosiklete çarpıp motosikleti direkle otomobil arasına sıkıştırdı.

Kaçmaya devam eden sürücü, önündeki otomobile de çarpıp kaçmaya devam etti.

YARALI TEDAVİ ALTINA ALINDI

Polis ekipleri sürücüyü yakalamak için çalışma başlattı.

Kazada yaralanan N.Ç., 112 Acil Sağlık ekipleri tarafından Bodrum Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

OTOMOBİL PARK HALİNDE BULUNDU

Olay yerinden kaçan sürücünün kullandığı otomobil, Eskiçeşme Mahallesi Onur Sokak’ta park halinde bulundu.

Polis ekipleri otomobil ve çevresinde yaptığı inceleme sonrası otomobil, çekici yardımıyla otoparka götürüldü.

EHLİYETSİZ SÜRÜCÜ, BİR DE ALKOLLÜ ÇIKTI

Polis ekiplerin yaptığı çalışma sonucu 19 yaşında olduğu öğrenilen ehliyetsiz sürücü A.Y. yakalandı.

0.66 promil alkollü olduğu belirlenen A.Y., karakoldaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

330 BİN LİRA CEZA ÖDEYECEK

Öte yandan A.Y.’ye trafik ekipleri tarafından 330 bin TL cezai işlemin uygulandığı, otomobilin 60 gün trafikten men edildiği öğrenildi.


Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Related Posts

Şehrin Tiyatrosu Kıbrıs’ta İstanbul Rüzgârı Estirdi

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları, Haldun Taner’in “Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım” oyununu 22. Kıbrıs Tiyatro Festivali kapsamında Lefkoşa seyircisiyle buluşturdu.

COP31 sürecinde Antalya’dan yükselen güçlü mesaj “Yapay Resif Projesi”

Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin, denizleri korumak ve gelecek kuşaklara daha temiz bir çevre sunmak amacıyla başlattığı Yapay Resif Projesi kapsamında, 35 yapay resif bloğu 25 Haziran Dünya Denizcilik Günü’nde denize indirildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir