Ali Koç, Milli Takım’ı yalnız bırakmadı

A Milli Futbol Takımı’nın 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’nda ABD ile oynadığı karşılaşmayı tribünden takip eden isimlerden biri de Fenerbahçe eski başkanı Ali Koç oldu. Mücadeleyi dikkatle takip eden Koç, yayıncı kuruluşun kameralarına da yansıdı.

HARARETLİ ŞEKİLDE BİR ŞEYLER ANLATTI

Karşılaşma sırasında ekrana gelen görüntülerde Ali Koç’un yanında bulunan kişilerle hararetli şekilde sohbet ettiği görüldü. Koç’un zaman zaman el hareketleri yaparak maçla ilgili değerlendirmelerde bulunduğu anlar dikkat çekti.

KAMERALARA YANSIDI

Tribündeki görüntüleri sosyal medyada da ilgi gören Ali Koç’un ne anlattığı bilinmezken, o anlar futbolseverler tarafından çok sayıda yorum aldı.

Related Posts

İnegöl’ün Yeni Aile Sağlığı Merkezi İçin İmzalar Atıldı

Kemalpaşa Mahallesi’nde İnegöl Belediyesi’nin tahsis ettiği arsa üzerinde hayata geçirilecek Şule-Talha Timur Han Aile Sağlığı Merkezi için Bursa Valiliği’nde protokol imzalandı.

Usta İsimler Beyoğlu’nda Buluştu

İBB bağlı kuruluşlarından İETT, usta sanatçılar Gani Müjde ve Ezel Akay’ı İBB Beyoğlu Sineması’nda gerçekleştirilen özel bir söyleşiyle İstanbullularla bir araya getirdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir