Galatasaray’ın geçtiğimiz sezonun başında Monaco’dan 30.7 milyon euro karşılığında kadrosuna kattığı Fildişi Sahilli yıldız futbolcu Wilfried Singo’ya bir talip daha çıktı.
Inter talip oldu
Galatasaray yönetiminin beklediği verimi alamadığı için gelecek teklifleri değerlendirmeye aldığı Singo’ya Napoli, Borussia Dortmund ve Newcastle United’ın ardından İtalyan devi Inter de talip oldu.
Galatasaray 55 milyon euro istiyor
Milliyet’te yer alan habere göre; sarı kırmızılılar, güncel piyasa değeri 23 milyon euro olan ve 2030’a kadar sözleşmesi bulunan 25 yaşındaki futbolcusu için 55 milyon euro olan çıkış bedeli karşılığında takımdan ayrılmasına onay verecek.

Wilfried Singo
Pazarlıklar kısa sürede başlayacak
Haberin detayında Denzel Dumfries’in Real Madrid’e satmaya hazırlanan Inter’in sağ bek pozisyonu için düşündüğü isimlerin başında Wilfried Singo’nun geldiği ve İtalyan kulübünün yetkililerinin Galatasaraylı idarecilerle kısa süre içinde pazarlık masasına oturacağı aktarıldı.
Kulüp rekoru kırılacak
Singo’nun Galatasaray’ın istediği 55 milyon euro karşılığında Inter’e transferinin gerçeleşmesi halinde kulüp rekoru kırılacak. Fildişi Sahilli futbolcu kulüp tarihinin en yüksek bedelle satılan futbolcusu ünvanını kazanacak.
Geçen sezonki performansı
Singo geride kalan sezonda Süper Lig, Türkiye Kupası ve UEFA Şampiyonlar Ligi’nde toplamda 29 maçta 2 gol ve 3 asistlik performans sergilemişti.





