Kayseri’de Kavşak Projesi İncelemesi

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi’nde incelemede bulundu.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre Büyükkılıç, inşaat alanında yetkililerden bilgi aldı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Büyükkılıç, kavşağın bir tarafını trafiğe açtıklarını belirterek, diğer tarafında ise çalışmaların devam ettiğini ifade etti.

Yaya trafiğinin yoğun olduğu noktalarda hayata geçirilecek üst geçit çalışmalarının sürdüğünü anlatan Büyükkılıç, şunları kaydetti:

“Ayrıca hatırlanacağı üzere şehrimizin değişik bölgelerinde, bütçemize herhangi bir yük getirmeden 30 civarında üst geçit çalışması yapacağımızı ifade etmiştik. O çalışmada çok şükür meyvesini vermeye başladı. Reklam karşılığında yaptırmış olduğumuz asansörlü, merdivenli nitelikli bir üst geçit çalışmasıyla besmeleyi çekip birincisini tamamlama aşamasına geldik. Yine Seyyid Burhaneddin Hazretleri bölgesindeki ve Yıldızevler Mahallesi’ndeki üst geçit çalışmalarımız da hızla devam ediyor.”

  • Related Posts

    İşitme Engelliler Voleybol Şampiyonası Afyonkarahisar’da

    Afyonkarahisar’da düzenlenen şampiyonada kadınlarda Çekmeköy Belediyesi birinci oldu.

    Muaythai’de Türkiye’den 16 madalya

    Milli sporcular Malezya’daki Dünya Muaythai Şampiyonası’nda 4 altın, 5 gümüş, 7 bronz kazanarak takım halinde ikinci oldu. İstanbul’da çiçeklerle karşılanan kafilede sporcular ve antrenörler başarıyı şehitlere armağan etti.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir