Başkan Çırpanoğlu Öğrencilerin Karne Sevincini Paylaştı

Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Hamdiye Ünlü İlkokulu’nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin sevincine ortak oldu.

Karne dağıtım programına İlçe Kaymakamı Mustafa Yılmaz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Coşkun Yener ve ilçe protokolü de katılım sağladı. Sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle bir araya gelen Başkan Çırpanoğlu ve protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti. Öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Çırpanoğlu, onların karne sevincini paylaşarak hatıra fotoğrafı çektirdi. Program kapsamında öğrencilere satranç takımı hediye edildi.

Başkan Çırpanoğlu: “Bugün çocuklarımızın mutluluğunu paylaşmanın sevincini yaşadık. Bir eğitim öğretim yılını emek vererek tamamlayan tüm öğrencilerimizi, onları büyük bir özveriyle yetiştiren öğretmenlerimizi ve ailelerini gönülden tebrik ediyorum. Tüm evlatlarımıza sağlıklı, mutlu ve güzel bir tatil diliyorum.” dedi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Related Posts

    İşitme Engelliler Voleybol Şampiyonası Afyonkarahisar’da

    Afyonkarahisar’da düzenlenen şampiyonada kadınlarda Çekmeköy Belediyesi birinci oldu.

    Muaythai’de Türkiye’den 16 madalya

    Milli sporcular Malezya’daki Dünya Muaythai Şampiyonası’nda 4 altın, 5 gümüş, 7 bronz kazanarak takım halinde ikinci oldu. İstanbul’da çiçeklerle karşılanan kafilede sporcular ve antrenörler başarıyı şehitlere armağan etti.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir