Gençlerbirliği’nde M’Baye Niang krizi çözüldü! Gaziantep FK devrede

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Salim MANAV- AJANSSPOR ÖZEL

Gençlerbirliği’nde Mbaye Niang dönemi sona erdi. Başkent temsilcisi, Senegalli futbolcunun sözleşme feshi için gerekli ödemeyi tamamladı ve deneyimli golcü kulüpten resmen ayrıldı. Serbest kalan Niang için Gaziantep FK’nın girişimlere başladı.

Gençlerbirliği ile yollar ayrıldı

Mbaye Niang, Gençlerbirliği’nden resmen ayrıldı. Başkent ekibi, oyuncunun sözleşmesinin feshi için gereken ödemeyi bugün tamamladı.

Yapılan ödemenin ardından tecrübeli forvet serbest oyuncu statüsüne geçti ve yeni kulübüyle görüşme yapabilmesinin önü açıldı.

Gaziantep FK’dan yakın takip

Süper Lig ekiplerinden Gaziantep FK’nın, 30 yaşındaki golcüyle ciddi şekilde ilgileniyor.

Kırmızı-siyahlı kulübün, serbest kalan Senegalli futbolcunun Transfer şartlarını değerlendirdiği ve oyuncunun durumunu yakından takip ettiği öğrenildi.

  • Related Posts

    İşitme Engelliler Voleybol Şampiyonası Afyonkarahisar’da

    Afyonkarahisar’da düzenlenen şampiyonada kadınlarda Çekmeköy Belediyesi birinci oldu.

    Muaythai’de Türkiye’den 16 madalya

    Milli sporcular Malezya’daki Dünya Muaythai Şampiyonası’nda 4 altın, 5 gümüş, 7 bronz kazanarak takım halinde ikinci oldu. İstanbul’da çiçeklerle karşılanan kafilede sporcular ve antrenörler başarıyı şehitlere armağan etti.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir