Kırıkhan’da 30 milyon liralık tohum desteği üreticilere ulaştırıldı

Hatay Valiliği ve Hatay Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle, “Tarım Arazilerinin Kullanımının Etkinleştirilmesi Projesi” kapsamında Kırıkhan ilçesinde düzenlenen programda yaklaşık 30 milyon lira değerinde pamuk, soya ve ayçiçeği tohumu üreticilere dağıtıldı.

Hatay Valisi Mustafa Masatlı’nın katılımıyla Kırıkhan ilçesinde gerçekleştirilen programda; yaklaşık 6 bin 200 torba pamuk, soya ve ayçiçeği tohumu dağıtıldı. Yaklaşık bin 400 üreticinin faydalanacağı destekle 68 bin dekar alanda tarımsal üretime katkı sağlanması hedeflenirken, toplam destek tutarının 30 milyon lirayı aştığı belirtildi.

Programda konuşan Vali Masatlı, tarımsal üretimin Hatay’ın yeniden ihya, inşa ve imar sürecinin en önemli unsurlarından biri olduğunu belirterek, her bir tohum desteğinin üreticinin umudu ve kentin geleceği açısından büyük önem taşıdığını ifade etti. Üretimin devam etmesinin istihdam, kalkınma ve sürdürülebilir yaşam açısından kritik rol üstlendiğini vurgulayan Vali Masatlı, devletin deprem sonrası süreçte üreticilerin yanında olmaya devam ettiğini kaydetti. – HATAY

Related Posts

Bolu’da Otopark Düzenlemesi Lastik Patlattı

Bolu’da yeni otopark düzenlemesi nedeniyle 20 araç lastiklerini patlattı. Sürücüler eski alışkanlıklarında ısrarcıydı.

Avrupa resmen kavruluyor! Klima ve vantilatör için birbiriyle yarışıyorlar, raflar boşaldı

Fransa’da rekor seviyelere ulaşan aşırı sıcaklar nedeniyle klima ve vantilatör stokları tükendi. Ülkenin farklı noktalarında mağazaların açılışını bekleyen kalabalıklar, yeni gelen klima ve vantilatörleri almak için birbiriyle yarıştı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir