Türk Kızılay’dan Aşure İkramı

Türk Kızılay Konak Şubesi tarafından muharrem ayı dolayısıyla yaklaşık 1500 kişiye aşure ikram edildi.

Şube Başkanı Melih Bingöl, yaptığı açıklamada, aşureyi dünyanın içindeki sıkıntılardan kurtulması ve zulüm altındaki tüm Müslümanlar’ın bir an önce refaha ermesi duasıyla gağıttıklarını belirtti.

Etkinliğe, Konak Kaymakamı Ediz Sürücü, AK Parti Konak İlçe Başkanı Mehmet Sait Başdaş, MHP Konak İlçe Başkanı Ahmet Yeniçırak ile sivil toplum kuruluş temsilcileri de katıldı.

  • Related Posts

    Köşk’te Üretici Buluşması Gerçekleşti

    Köşk İlçe Tarım Müdürlüğü, üreticilere yönelik bilgilendirme toplantısı yaptı.

    Dışişleri Temsilcileri Wuhan’da Buluştu

    40 diplomatik temsilci, Wuhan’da yapay zeka ve robotikleri inceledi.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir