Başkan Çerçioğlu Didim’de Vatandaşları ‘Yaza Merhaba Konseri’ ile Buluşturdu

Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ sürüyor. Nazilli’de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin şimdiki adresi de Didim oldu. Sevilen grup Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde vatandaşlarla buluştu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen konserde Kolpa, unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi.

Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlikten dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Yaza Merhaba Konserleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek.  Etkinliklerin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak. Konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30’da başlayacak.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Related Posts

Kaymakam Akköz, Arpaçay’dan Veda Etti

Kaymakam Muhammed Burak Akköz, görev süresinin sona ermesiyle esnaf ve vatandaşlarla vedalaştı.

Musa Çelik Türk Eğitim-Sen Kütahya Başkanı

Türk Eğitim-Sen Kütahya Şubesinin genel kurulunda Musa Çelik başkanlığa seçildi. Üye sayısını artırma hedefi vurgulandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir