NATO Zirvesi Ankara’da: Diplomatik Başarı

Yeniden Refah Partisi Genel Başkan Yardımcısı Suat Kılıç, 7-8 Temmuz’da düzenlenecek 36. NATO Zirvesi’nin Ankara’da yapılmasının diplomatik bir başarı olduğunu belirtti.

Kılıç, Adana’nın Seyhan ilçesinde bir otelde düzenlediği basın toplantısında, kentteki temasları kapsamında esnafla bir araya geldiğini ve taleplerini dinlediğini söyledi.

Yeniden Refah Partisi olarak stratejilerinin doğruya doğru, yanlışa yanlış demek olduğunu belirten Kılıç, “NATO Zirvesi’nin Ankara’da yapılması diplomatik bir başarıdır. Zirveye ABD Başkanı Trump’ın katılacak olması ayrıca kıymetlidir, derinlik kazandırmaktadır, ağırlığını artırmaktadır. Bu zirvede Türkiye veren değil, alan ülke olmalı.” ifadelerini kullandı.

Kılıç, Türkiye’nin yerli ve milli savunma sanayisiyle bölgedeki varlığını güçlendirecek bir ülke olduğunu dile getirdi.

  • Related Posts

    Hizbullah’tan İsrail-Lübnan Anlaşmasına Sert Tepki

    Naim Kasım, ABD arabuluculuğundaki anlaşmayı ‘yok hükmünde’ olarak nitelendirdi ve İsrail’in çekilmesini istedi.

    İstanbul Ulaşımına Dev Atılım

    Türkiye’nin en büyük, dünyanın ise en büyük 2.toplu taşıma kurumu olan İETT dev yatırımlarını hizmete almaya devam ediyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir