Muğla’daki Orman Yangını Kontrol Altında

Muğla’nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangını, havadan ve karadan müdahaleyle kontrol altına alındı.

Gölbent Mahallesi’ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi.

Havadan 3 helikopter ve 1 uçakla, karadan ise 10 arazöz, 5 su tankeri ve iş makineleriyle müdahale edilen yangın kontrol altına alınarak soğutma çalışması başlatıldı.

Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.

  • Related Posts

    Bursaspor 2026-2027 Sezonuna Hazır

    Bursaspor, yeni sezon hazırlıklarına başladı. Teknik direktör Mustafa Er, transferler ve kamp hakkında bilgiler verdi.

    Bilim ve Ahlakın Birleşimi Önemli

    Cevdet Yılmaz, bilim ve teknolojinin tek başına yeterli olmadığını, ahlak ve merhametle birleştirilmesi gerektiğini vurguladı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir