Çubuk’ta Aşure İkramı Etkinliği

Ankara’nın Çubuk ilçesinde, muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen etkinlikte vatandaşlara aşure ikram edildi.

Çubuk Belediyesinin katkılarıyla Çubuk Dernekler Federasyonu (ÇUDEF) tarafından Atatürk Parkı’nda gerçekleştirilen etkinlikte konuşan Belediye Başkanı Baki Demirbaş, muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma duygularını pekiştirdiğini ifade ederek, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür etti.

Demirbaş, “Rabbim bu ülkenin dirliğini ve birliğini daim eylesin. Allah hepimizin ibadetlerini kabul etsin.” dedi.

ÇUDEF Başkanı Fuat Tüyan da yaklaşık 20 yıl önce başlattıkları aşure geleneğini sürdürdüklerini söyledi.

Etkinliğin, belediye, hayırseverler ve ilçedeki 59 derneğin katkılarıyla gerçekleştirildiğini belirten Tüyan, “Yaklaşık 5 bin kişilik aşure hazırlıyoruz. Allah, birlik ve beraberliğimizi bozmasın, ibadetlerimizi kabul etsin.” ifadelerini kullandı.

Yaklaşık 20 yıldır gönüllü olarak aşure hazırlayan Hacı Ali Keskin ise geleneğin yaşatılmasına katkı sunmaktan memnuniyet duyduğunu dile getirdi.

Konuşmaların ardından Başkan Demirbaş ve ilçe protokolü tarafından vatandaşlara aşure ikram edildi.

Etkinliğe, AK Parti Çubuk İlçe Başkanı Ahmet Kılıç, Şah Kalender Veli Ocağı Dedesi Ali Yahya Kalender, İlçe Müftü Vekili Fatih Bağcı, siyasi parti ve sivil toplum kuruluşları temsilcileri ile vatandaşlar katıldı.

Related Posts

Bursaspor’dan çifte bomba: Lincoln Henrique ve Lewis Baker tamam!

Trendyol 1. Lig’in yeni ekibi Bursaspor, az önce sosyal medya hesaplarından Lincoln Henrique ve Lewis Baker transferlerini resmen duyurdu.

Elazığ’da Tren Kazası: 2 Yaralı

Yük treni, hemzemin geçitte hafif ticari araca çarptı; 2 kişi yaralandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir