Sümeyye Uruk’tan Erzurum’a Gurur

İl Milli Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, Türkiye, Avrupa ve Dünya atletizm şampiyonalarında elde ettiği önemli derecelerle Erzurum’ui gururlandıran Yakutiye Anadolu Lisesi 11. sınıf öğrencisi Sümeyye Uruk ile makamında bir araya geldi.

Erzurum Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından konu ile ilgili yapılan paylaşımda, “Özel öğrenci Sümeyye; azmi, disiplini ve başarılarıyla engellerin sevgi, emek ve kararlılık karşısında aşılabileceğinin en güzel örneklerinden biri oldu. Ulusal ve uluslararası arenada elde ettiği derecelerle hem Erzurum’un hem de ülkemizin gururu olan öğrencimiz, sporun birleştirici ve dönüştürücü gücünü bir kez daha ortaya koydu. Ziyarette öğrencimizi tebrik eden İl Milli Eğitim Müdürümüz Süleyman Ekici, Sümeyye’nin başarı hikayesinin tüm gençlere ilham verdiğini belirterek, eğitim ve spor hayatında kendisine başarılarının devamını diledi. Başarılarıyla gönülleri fetheden öğrencimiz Sümeyye Uruk’u kutluyor, gelecekteki yarışmalarda da yeni şampiyonluklara imza atacağına yürekten inanıyoruz” denildi. – ERZURUM

Related Posts

Kaan’dan altın, Zehra’dan bronz

İzmir Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü tekvandocuları, Kazakistan Açık Taekwondo Turnuvası’nda altın ve bronz madalya kazandı.

Eskişehir’de Alkol Saldırısı: 3 Yaralı

Tepebaşı’nda arkadaş grubunun alkol şişeleriyle saldırması sonucu 3 kişi yaralandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir