Bakanlar Ormanya’da Sabah Yürüyüşü Yaptı

SAKARYA’da düzenlenen AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katılan bakanlar, Kocaeli Ormanya Doğal Yaşam Parkı’nda ormanda sabah yürüyüşü yaptı.

Sakarya’nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katılan Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sabah yürüyüşü için Kocaeli Ormanya Doğal Yaşam Parkına gitti. Bakanlar, doğayla iç içe olan Kartepe ilçesindeki Ormanya’da sabah yürüyüşü yaptı. Yürüyüşün ardından 4 bakan, tekrar kampın yapıldığı otele geri döndü.

Related Posts

Bakanlar Ormanya’da Yürüyüş Yaptı

AK Parti toplantısı sonrası bakanlar Ormanya Doğal Yaşam Parkı’nda yürüyüş gerçekleştirdi.

Uysal’dan Demokrasi Vurgusu

Demokrat Parti Genel Başkanı Uysal, demokratik düzen ve hukuk vurgusuyla erken seçim sürecini değerlendirdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir