4 ayda 20 kilo veren oyuncu Bergüzar Korel’den yeni paylaşım geldi

Son dönemde verdiği kilolarla dikkat çeken ünlü oyuncu Bergüzar Korel, zayıflığıyla mest etmeye devam ediyor.

4 ayda 20 kilo veren Bergüzar Korel, özel diyetisyenle çalıştığını ve sıkı spor yaptığını açıklamıştı. Herkesin sırrını merak ettiği oyuncu, şunları söylemişti:

“SPOR YAPIYORUM”

“Ciddi bir yeme bozukluğum vardı, gerçekten çok yemek yiyordum. Bunun sonradan ‘duygusal yeme bozukluğu’ olduğunu anladım. Ardı ardına iki çocuk sahibi olduğum dönemde 25-30 kilo aldım; sonra verdim, tekrar aldım. Bence verdiğim kiloların bu kadar dikkat çekmesinin asıl nedeni, çok spor yapmam. 

Korel, verdiği kiloların ardından sezonu da açtı. Oyuncu arkadaşıyla çıktığı tatilde, beyaz bikinisiyle poz verdi.

Fit fiziğini sergileyen Bergüzar Korel’e beğeni yağdı.


Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi

Related Posts

Kayserispor’da Onurcan Piri veda etti! Yeni durağı Kocaelispor

Trendyol 1. Lig takımlarıdan Kayserispor’un 31 yaşındaki file bekçisi Onurcan Piri, yayımladığı mesajla sarı-kırmızılı kulübe veda etti.

İspanya’da eski bakan Abalos’a maske yolsuzluğunda 24 yıl hapis

İspanya’da 2018-2021 yıllarında Ulaştırma Bakanı olan Jose Luis Abalos, Kovid-19 salgını döneminde yüz maskesi alımındaki yolsuzluk nedeniyle 24 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldı. Davada danışmanı Koldo Garcia 19 yıl 8 ay, iş insanı Victor de Aldama ise 4 yıl 9 ay hapis cezası aldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir