Manisa’da köpeğe ve güvenlik görevlilerine saldırdı: Tutuklandı

Manisa’da 21 Haziran’da sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde K.T. (49) isimli şahsın belediye binası önünde belediye tarafından sahiplenilen “Gece” isimli köpeğe, ardından da güvenlik görevlilerine tekme attığı öne sürüldü.

SALDIRGAN TUTUKLANARAK CEZAEVİNE GÖNDERİLDİ

Yaşanan arbede sonrası güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen şahıs, polis ekiplerine teslim edildi.

Salihli Belediyesi avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece “Basit Yaralama” suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.


Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

  • Related Posts

    Sivas’ta Bıçaklı Kavga: 4 Yaralı

    Sivas’ta iki grup arasında çıkan kavgada 4 kişi yaralandı, birinin durumu kritik.

    Erzincan Atlı Spor Kulübü il birincisi oldu

    Erzincan Atlı Spor Kulübü, il birinciliğini kazanarak çeyrek finale katılma hakkı elde etti.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir