Manisa’da köpeğe ve güvenlik görevlilerine saldırdı: Tutuklandı

Manisa’da 21 Haziran’da sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde K.T. (49) isimli şahsın belediye binası önünde belediye tarafından sahiplenilen “Gece” isimli köpeğe, ardından da güvenlik görevlilerine tekme attığı öne sürüldü.

SALDIRGAN TUTUKLANARAK CEZAEVİNE GÖNDERİLDİ

Yaşanan arbede sonrası güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen şahıs, polis ekiplerine teslim edildi.

Salihli Belediyesi avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece “Basit Yaralama” suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.


Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

  • Related Posts

    Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi Palyatif Bakım Servisini Tahtakurusu Bastı

    Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi Palyatif Bakım Servisini Tahtakurusu Bastı

    Trafik Kazasında Eski Milletvekili Yaralandı

    Samsun Atakum’da iki otomobilin çarpışması sonucu eski milletvekili ve 2 kişi yaralandı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir