Kıbrıs Gazilerinden Kaymakam Çelik’e Veda Ziyareti

Kıbrıs gazileri, Uşak’ın Banaz ilçesine atanan Antalya’nın Finike Kaymakamı Musa Kazım Çelik’e veda ziyaretinde bulundu.

Kıbrıs Gazileri Ömer Benli, Mehmet Eskin, Orhan Coşkun ve Durmuş Ali Sarıca, Kaymakam Çelik’i makamında ziyaret ederek, bugüne kadar ilçeye yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti, yeni görev yerinde başarılar diledi.

Kaymakam Çelik, ziyaretlerinden dolayı gazilere teşekkür ederek, Finike’de görev yapmaktan büyük onur duyduğunu ve ilçenin her zaman gönlünde ayrı bir yere sahip olacağını belirtti.

Çelik, 2022 yılından bu yana Finike Kaymakamı olarak görev yapmanın mutluluğunu yaşadığını ifade ederek, ziyaretçilere teşekkür etti.

  • Related Posts

    Kapanca Festivalinin Coşkusu Muhteşem Kortejle Başlayacak

    3’ncü Kapanca Festivali kapsamında düzenlenecek kortej yürüyüşü, 25 Haziran’da (Yarın) İzmit Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi önünden başlayarak Kültür Tepesine ve oradan da Akçakoca Meydanına kadar devam edecek.

    Sıcak Havalarda Beslenme Hatalarına Dikkat!

    Yaz aylarında artan hava sıcaklıkları, vücudun sıvı ve mineral dengesini doğrudan etkiliyor. Terleme yoluyla kaybedilen su ve elektrolitler yerine konulmadığında halsizlik, baş ağrısı, tansiyon düşüklüğü, dikkat dağınıklığı ve sıcak çarpmasına kadar ilerleyebilen sağlık sorunları ortaya çıkabiliyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir