Kıbrıs Gazilerinden Kaymakam Çelik’e Veda Ziyareti

Kıbrıs gazileri, Uşak’ın Banaz ilçesine atanan Antalya’nın Finike Kaymakamı Musa Kazım Çelik’e veda ziyaretinde bulundu.

Kıbrıs Gazileri Ömer Benli, Mehmet Eskin, Orhan Coşkun ve Durmuş Ali Sarıca, Kaymakam Çelik’i makamında ziyaret ederek, bugüne kadar ilçeye yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti, yeni görev yerinde başarılar diledi.

Kaymakam Çelik, ziyaretlerinden dolayı gazilere teşekkür ederek, Finike’de görev yapmaktan büyük onur duyduğunu ve ilçenin her zaman gönlünde ayrı bir yere sahip olacağını belirtti.

Çelik, 2022 yılından bu yana Finike Kaymakamı olarak görev yapmanın mutluluğunu yaşadığını ifade ederek, ziyaretçilere teşekkür etti.

  • Related Posts

    CHP’den istifa eden Nimet Özdemir AK Parti’ye katıldı: Cumhurbaşkanı Erdoğan, rozetini taktı

    İyi Parti’den ayrıldıktan sonra siyasi kariyerine CHP’de devam eden Nimet Özdemir, istifa ettiğini açıklamıştı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, partisinin grup toplantısının ardından AK Parti’ye katılan Özdemir’e rozetini taktı.

    Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ‘Terörsüz Türkiye’ mesajı: Yasal çerçeve üzerinde çalışıyoruz

    Ankara’da tüm gözlerin çevrildiği konuşma… Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti Grup Toplantısı’na katılmak üzere TBMM’ye geldi. COŞKUYLA KARŞILANDI Partililer tarafından büyük bir coşkuyla karşılanan Cumhurbaşkanı Erdoğan, gündeme ilişkin …

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir