Otobüs Seyir Halindeyken Yandı

ESKİŞEHİR’de seyir halindeyken alev alan otobüs, kullanılamaz hale geldi.

İnönü-Kütahya karayolu Kümbet kavşağı yakınlarında seyreden 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü, motor kısmında alev aldı. Seyir halindeyken çıkan yangını fark eden sürücü otobüsü yol kenarına park ederek itfaiye ekiplerine haber verdi. Rüzgarın etkisiyle otobüs kısa sürede alev topuna döndü. Bölgeye gelen itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın söndürülürken, otobüs kullanılmaz hale geldi. Yangının çıkış nedeniyle ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

Related Posts

Iğdır’da Tasua Gecesi: Binlerce Kişi Kerbela Şehitlerini Andı

Iğdır’da Tasua Gecesi’nde binlerce kişi, Kerbela şehitlerini anmak için camilerde toplanıp sinezen ve ilahilerle yürüyüş yaptı. Vali ve güvenlik yetkilileri de etkinliğe katıldı; anma yarın Aşura Merasimi ile sona erecek.

Montella: “Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı”

A Milli Takımımız, FIFA Dünya Kupası’nda ABD ile karşılaşacak. Turnuvadaki son maçına çıkacak olan Türkiye’nin teknik direktörü Vincenzo Montella, maç öncesi açıklama yaptı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir