Otobüs Seyir Halindeyken Yandı

ESKİŞEHİR’de seyir halindeyken alev alan otobüs, kullanılamaz hale geldi.

İnönü-Kütahya karayolu Kümbet kavşağı yakınlarında seyreden 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü, motor kısmında alev aldı. Seyir halindeyken çıkan yangını fark eden sürücü otobüsü yol kenarına park ederek itfaiye ekiplerine haber verdi. Rüzgarın etkisiyle otobüs kısa sürede alev topuna döndü. Bölgeye gelen itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın söndürülürken, otobüs kullanılmaz hale geldi. Yangının çıkış nedeniyle ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

Related Posts

Veteriner Hekim Cankat Özel Uyardı: Ertelenen Kontroller Hayat Kaybına Yol Açabiliyor

Türkiye’de pandemi yalnızca insanların yaşam alışkanlıklarını değiştirmedi; evcil dostlarımızın hayatında da önemli bir dönüm noktası oldu.

Bıçaklanma Davasında İlk Duruşma

Erzurum’da bıçaklanarak ölen Muhammet Kılıç davasında sanık ifadesini değiştirdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir