Fenerbahçe’nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, Premier Lig’de Nottingham Forest’ı ligde tutmayı başardığı sezonun hemen ardından yeniden İstanbul’a geldi.
SAÇ EKİMİNDEN MEMNUN KALDI
Geçtiğimiz aylarda saç ekimi için İstanbul’a gelen Portekizli çalıştırıcı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla yeniden Türkiye’ye geldiğini belirtti. Pereira, özellikle İstanbul’un Pendik ilçesinde yaptırdığı 6 aylık tedavinin sonucundan çok memnun olduğunu belirterek, “6 ay geçti ve Türkiye’de ektirdiğim saçlardan çok memnunum.” dedi.
FOTOĞRAFIYLA BELGELEDİ
Saçlarının yeni halinden mutlu olduğunu ifade eden Pereira, İstanbul ziyaretini fotoğraflarla da belgeledi. Bu ziyaret, Pereira’nın Türkiye’de sevilen bir isim olmaya devam ettiğini bir kez daha gösterdi.
İşte o fotoğraf:
Milli futbolcuların moral bozukluğu yüzlere yansıdı
FIFA 2026 Dünya Kupası’nda gruptan çıkma şansı kalmayan A Milli Futbol Takımımız, D Grubu’ndaki üçüncü ve son maçında ABD ile karşılaşacak. Karşılaşma için stadyuma gelen A Milli Takım’da tüm futbolcuların oldukça üzgün ve morallerinin bozuk olduğu görüldü.
Çılgın Türkler, Amerika’yı yeniden fethetti
FIFA 2026 Dünya Kupası D Grubu’nun son haftasında oynanacak olan Türkiye-ABD maçına taraftarlar büyük ilgi gösterdi. Türk taraftarlar, Los Angeles sokaklarını ”Türkiye” sesleriyle inletti.





