İstanbul’a geldi! Vitor Pereira’dan Türkiye’ye ektirdiği saçlar hakkında yorum

Fenerbahçe’nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, Premier Lig’de Nottingham Forest’ı ligde tutmayı başardığı sezonun hemen ardından yeniden İstanbul’a geldi.

SAÇ EKİMİNDEN MEMNUN KALDI

Geçtiğimiz aylarda saç ekimi için İstanbul’a gelen Portekizli çalıştırıcı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla yeniden Türkiye’ye geldiğini belirtti. Pereira, özellikle İstanbul’un Pendik ilçesinde yaptırdığı 6 aylık tedavinin sonucundan çok memnun olduğunu belirterek, “6 ay geçti ve Türkiye’de ektirdiğim saçlardan çok memnunum.” dedi.

FOTOĞRAFIYLA BELGELEDİ

Saçlarının yeni halinden mutlu olduğunu ifade eden Pereira, İstanbul ziyaretini fotoğraflarla da belgeledi. Bu ziyaret, Pereira’nın Türkiye’de sevilen bir isim olmaya devam ettiğini bir kez daha gösterdi.

İşte o fotoğraf:

  • Related Posts

    Attıkları tarihi golden sonra örümcek adam gibi tribünlere tırmandı

    FIFA 2026 Dünya Kupası E Grubu son hafta maçında Ekvador, Almanya’yı 2-1 mağlup etti. Bu sonuçla birlikte puanını 4 yapan Ekvador, adını bir üst tura yazdırdı. Ekvador teknik direktörü Sebastian Beccacece, takımının ikinci golünün ardından tribünlere tırmanarak sevincini ailesiyle birlikte paylaştı.

    Avcılar’da Dronlu Huzur Uygulaması

    İstanbul Emniyet Müdürü, Avcılar’da dron destekli huzur uygulaması gerçekleştirdi.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir