Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin’e sitem etti: “Görev falan istemiyorum hocam!”

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Yıllarca Fenerbahçe’de futbol oynayan ve emekli olduktan sonra bir dönemde sarı-lacivertli kulübün futbol akademisinde U16 Takımı antrenörlüpü yapan Semih Şentürk, canlı yayında dikkat çeken bir çıkış yaptı.

Oğuz Çetin (soldaki) – İsmail Kartal (sağdaki)

Oğuz Çetin’e sitem etti

Futbolculuk kariyerinde yedek kulübesinden gelerek attığı kritik goller sebebiyle “nöbetçi golcü” lakabıyla anılan Semih Şentürk, Tivibu Spor ekranlarından Aziz Yıldırım’ın başkan seçilmesiyle Fenerbahçe Futbol Direktörü olarak görev yapmaya başlayan Oğuz Çetin’e sitem etti.

İlgini Çekebilir

Aston Villa’dan Fenerbahçe’ye Ollie Watkins cevabı!

“Tebrik etmek için aradım”

Oğuz Çetin’i göreve başladığından bu yana aradığını ancak Çetin’in telefonlarına çıkmadığını söyleyen Semih, şu ifadeleri kullandı: “Oğuz Hoca benim babam gibi. Çocukluğumu bilir benim. Düne kadar sürekli konuştuğum Oğuz Hocam şimdi görev aldı, üç defa aradım telefonuma bakmıyor. Görev falan istemiyorum hocam, tebrik etmek için aradım.”

Tweet

Related Posts

Arda Güler, Dünya Kupası’nda İlk Golünü Attı

Arda Güler, ABD’ye karşı 2026 Dünya Kupası’nda A Milli Takım’ın ilk golünü kaydetti.

Dünya yıldızları tribündeydi! Türkiye-ABD maçına damga vuran isimler

A Milli Futbol Takımı’nın ABD’yi 3-2 mağlup ettiği Dünya Kupası maçını Hollywood ve NBA dünyasının birbirinden ünlü isimleri tribünden takip etti. Yıldızlar geçidi, mücadele kadar büyük ilgi gördü.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir