Yıllarca Fenerbahçe’de futbol oynayan ve emekli olduktan sonra bir dönemde sarı-lacivertli kulübün futbol akademisinde U16 Takımı antrenörlüpü yapan Semih Şentürk, canlı yayında dikkat çeken bir çıkış yaptı.

Oğuz Çetin (soldaki) – İsmail Kartal (sağdaki)
Oğuz Çetin’e sitem etti
Futbolculuk kariyerinde yedek kulübesinden gelerek attığı kritik goller sebebiyle “nöbetçi golcü” lakabıyla anılan Semih Şentürk, Tivibu Spor ekranlarından Aziz Yıldırım’ın başkan seçilmesiyle Fenerbahçe Futbol Direktörü olarak görev yapmaya başlayan Oğuz Çetin’e sitem etti.

Aston Villa’dan Fenerbahçe’ye Ollie Watkins cevabı!
“Tebrik etmek için aradım”
Oğuz Çetin’i göreve başladığından bu yana aradığını ancak Çetin’in telefonlarına çıkmadığını söyleyen Semih, şu ifadeleri kullandı: “Oğuz Hoca benim babam gibi. Çocukluğumu bilir benim. Düne kadar sürekli konuştuğum Oğuz Hocam şimdi görev aldı, üç defa aradım telefonuma bakmıyor. Görev falan istemiyorum hocam, tebrik etmek için aradım.”




