Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin’e sitem etti: “Görev falan istemiyorum hocam!”

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Yıllarca Fenerbahçe’de futbol oynayan ve emekli olduktan sonra bir dönemde sarı-lacivertli kulübün futbol akademisinde U16 Takımı antrenörlüpü yapan Semih Şentürk, canlı yayında dikkat çeken bir çıkış yaptı.

Oğuz Çetin (soldaki) – İsmail Kartal (sağdaki)

Oğuz Çetin’e sitem etti

Futbolculuk kariyerinde yedek kulübesinden gelerek attığı kritik goller sebebiyle “nöbetçi golcü” lakabıyla anılan Semih Şentürk, Tivibu Spor ekranlarından Aziz Yıldırım’ın başkan seçilmesiyle Fenerbahçe Futbol Direktörü olarak görev yapmaya başlayan Oğuz Çetin’e sitem etti.

İlgini Çekebilir

Aston Villa’dan Fenerbahçe’ye Ollie Watkins cevabı!

“Tebrik etmek için aradım”

Oğuz Çetin’i göreve başladığından bu yana aradığını ancak Çetin’in telefonlarına çıkmadığını söyleyen Semih, şu ifadeleri kullandı: “Oğuz Hoca benim babam gibi. Çocukluğumu bilir benim. Düne kadar sürekli konuştuğum Oğuz Hocam şimdi görev aldı, üç defa aradım telefonuma bakmıyor. Görev falan istemiyorum hocam, tebrik etmek için aradım.”

Tweet

Related Posts

Bizim Çocuklar 62 şutta yapamadığını 2 şutta başardı

FIFA 2026 FIFA Dünya Kupası’ndaki ilk 62 şutunda gol bulamayan Milli Takımımız, ABD karşısında 2 şutta 2 gol buldu.

Netanyahu’dan Zayıflara Yer Yok Açıklaması

Netanyahu, güç vurgulu konuşmasında zayıfların yok olacağını savundu ve işgal politikalarını sürdürdü.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir