Erzincan’da İl Su Kurulu Toplantısı düzenlendi

Erzincan’da su kaynaklarının etkin, verimli ve sürdürülebilir yönetimine yönelik çalışmaların değerlendirildiği İl Su Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.

Vali Yardımcısı Hüseyin Aydın başkanlığında düzenlenen toplantıya, İl Tarım ve Orman Müdürü Alper Koçaker, Tarım ve Orman Bakanlığı Su Yönetimi Genel Müdürlüğü Şube Müdürü Bilal Kirmencioğlu ile kurul üyeleri katıldı.

Toplantıda, Su Yönetimi Genel Müdürlüğü, Erzincan Belediyesi ve Devlet Su İşleri (DSİ) 82. Şube Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışmalar sunumlar eşliğinde katılımcılarla paylaşıldı.

Geçen yıl alınan kararlar doğrultusunda gerçekleştirilen faaliyetlerin değerlendirildiği toplantıda, su kaynaklarının korunması ve sürdürülebilir şekilde yönetilmesine yönelik izlenecek yol haritası ele alındı.

Toplantıda, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve su kaynaklarının gelecek nesillere aktarılması amacıyla yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı. – ERZİNCAN

  • Related Posts

    Bornova’da Kerbela Anması

    Kerbela Hüznü Bornova’da yaşandı. Yeşilova’da düzenlenen İmam Hüseyin ve Kerbela Şehitlerini Anma Programı’nda 1387 yıldır dinmeyen Kerbela acısının İslam aleminin ortak hüznü olduğunu vurgulandı.

    Yaz Gezileri’nin temmuz ayı programı başlıyor

    Maltepe Belediyesi temmuz ayında da Yaz Gezileri programıyla Maltepeli vatandaşları İstanbul’un tarihi ve kültürel varlıklarıyla buluşturmaya devam edecek.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir