Bilecik’te Yeni Tarım Müdürlüğü Binası İnşaat Sözleşmesi İmzalandı

Bilecik Valiliğince, kentte inşa edilecek yeni İl Tarım ve Orman Müdürlüğü binası için gerekli sözleşmenin imzalandığı bildirildi.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, yaklaşık 15 bin metrekarelik araziye inşa edilecek söz konusu binanın, ortalama 4 bin 500 metrekare kapalı alana sahip olacağı kaydedildi.

Açıklamada, bina içinde konferans salonu ile personel için geniş çalışma ortamı yer alacağı duyuruldu.

  • Related Posts

    Köşk’te Üretici Buluşması Gerçekleşti

    Köşk İlçe Tarım Müdürlüğü, üreticilere yönelik bilgilendirme toplantısı yaptı.

    Dışişleri Temsilcileri Wuhan’da Buluştu

    40 diplomatik temsilci, Wuhan’da yapay zeka ve robotikleri inceledi.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir