Bilecik’te Yeni Tarım Müdürlüğü Binası İnşaat Sözleşmesi İmzalandı

Bilecik Valiliğince, kentte inşa edilecek yeni İl Tarım ve Orman Müdürlüğü binası için gerekli sözleşmenin imzalandığı bildirildi.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, yaklaşık 15 bin metrekarelik araziye inşa edilecek söz konusu binanın, ortalama 4 bin 500 metrekare kapalı alana sahip olacağı kaydedildi.

Açıklamada, bina içinde konferans salonu ile personel için geniş çalışma ortamı yer alacağı duyuruldu.

  • Related Posts

    Aliağa’dan kardeş şehir Şalpazarı’na ilk resmi ziyaret

    Aliağa ve Şalpazarı belediye meclislerinin kardeş şehir kararıyla ilk buluşma Şalpazarı’nda gerçekleşti. İki kent arasındaki kardeşlik bağı güçlendirildi.

    Jandarma Komutanı Karaaslan’dan Veda Ziyareti

    Binbaşı Doğukan Karaaslan, Salihli Kaymakamı Güldoğan’a veda ziyaretinde bulundu.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir