Fenerbahçe yönetimi futbolcularla buluştu

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Başkan Vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyeleri, kamp çalışmalarını sürdüren takımla öğle yemeğinde bir araya geldi.

Yemekte futbolcular ve teknik ekiple sohbet eden başkan ve yönetim kurulu, yeni sezon hazırlık sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu ve takıma başarı dileklerini iletti.

Aziz Yıldırım, İsmail Kartal ile toplantı yaptı

Öğle yemeğinin ardından Başkan Aziz Yıldırım, Teknik Direktör İsmail Kartal ve Futbol Direktörü Oğuz Çetin ile bir toplantı gerçekleştirerek kamp çalışmaları, takımın hazırlık süreci ve yeni sezon planlamasına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

  • Related Posts

    Mert Hakan Yandaş’ın İtirazı Devam Ediyor

    Tahkim Kurulu, Mert Hakan Yandaş’ın PFDK cezasına itirazını incelemeye devam edecek.

    Dervişoğlu: Yapay gündemle milletin sorunları göz ardı ediliyor

    İYİ Parti lideri Dervişoğlu, mitingde yapay gündemler oluşturulduğunu ve halkın sorunlarının çözülmediğini vurguladı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir