Fenerbahçe yönetimi futbolcularla buluştu

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Başkan Vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyeleri, kamp çalışmalarını sürdüren takımla öğle yemeğinde bir araya geldi.

Yemekte futbolcular ve teknik ekiple sohbet eden başkan ve yönetim kurulu, yeni sezon hazırlık sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu ve takıma başarı dileklerini iletti.

Aziz Yıldırım, İsmail Kartal ile toplantı yaptı

Öğle yemeğinin ardından Başkan Aziz Yıldırım, Teknik Direktör İsmail Kartal ve Futbol Direktörü Oğuz Çetin ile bir toplantı gerçekleştirerek kamp çalışmaları, takımın hazırlık süreci ve yeni sezon planlamasına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

  • Related Posts

    Ağrı’da İki Trafik Kazası: 1 Ölü, 6 Yaralı

    Ağrı’da meydana gelen iki trafik kazasında 1 kişi hayatını kaybetti, 6 kişi yaralandı.

    Düğünde Ateşe Verilen Adam Ağır Yaralandı

    Zonguldak’ta düğünde V.B.’ye yanıcı madde dökülerek ateşe verildi. V.B. ağır yaralı, M.K. gözaltında.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir