Fenerbahçe’de Laktat Testi Yapıldı

Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren Fenerbahçe’de, oyuncular laktat testinden geçti.

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe’de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.

Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.

Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek. – İSTANBUL

  • Related Posts

    Tamar Tanrıyar’a Soruşturma ve Gözaltı

    İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı, Tamar Tanrıyar hakkında hakaret ve yanıltıcı bilgi suçlamasıyla soruşturma başlattı.

    Camide Bıçaklı Kavga: 2 Ölü

    Kayseri’de psikolojik sorunları olduğu iddia edilen bir kişi, camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir