Fenerbahçe’de Laktat Testi Yapıldı

Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren Fenerbahçe’de, oyuncular laktat testinden geçti.

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe’de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.

Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.

Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek. – İSTANBUL

  • Related Posts

    Adı Beşiktaş’la da anılan yıldızı Chelsea kaptı!

    Yeni sezona Xabi Alonso yönetiminde girecek Chelsea’nin, 33 yaşındaki Granit Xhaka’nın transferi için oyuncuyla anlaşmaya vardığı iddia edildi.

    İbn Haldun Üniversitesi 8. Mezuniyet Töreni: ‘Sizler Türkiye Yüzyılı’nı İnşa Edeceksiniz’

    İbn Haldun Üniversitesi 8. mezuniyet töreninde konuşmacılar, gençlerin topluma liderlik etmesi ve Türkiye Yüzyılı vizyonunu inşa etmesi gerektiğini vurguladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın mesajı da okundu.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir