Rizespor’da 3 futbolcuyla yollar ayrıldı

Trendyol Süper Lig ekiplerinden Çaykur Rizespor’da futbolcular Halil Dervişoğlu, Frantzdy Pierrot ve Loide Augusto ile yolların ayrıldığı duyuruldu.

3 FUTBOLCU GÖNDERİLDİ

Yeşil-mavili kulüpten yapılan açıklamada, Çaykur Rizespor arması altında verdikleri mücadele, emek ve gösterdikleri profesyonellik için Halil Dervişoğlu, Pierrot ve Augusto’ya ayrı ayrı teşekkür edildi.

Açıklamada, oyunculara kariyerlerinde başarı dilendi.

  • Related Posts

    İngiltere, Panama’yı 2-0 Geçti ve Lider Oldu

    İngiltere, Panama’yı 2-0 yenerek 7 puanla grubu lider tamamladı. Kane, tarih yazdı.

    Kayseri’de Bıçaklı Saldırı: 2 Ölü

    Kocasinan ilçesinde bir cami avlusunda psikolojik rahatsızlığı olan kişi 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir