Rizespor’da 3 futbolcuyla yollar ayrıldı

Trendyol Süper Lig ekiplerinden Çaykur Rizespor’da futbolcular Halil Dervişoğlu, Frantzdy Pierrot ve Loide Augusto ile yolların ayrıldığı duyuruldu.

3 FUTBOLCU GÖNDERİLDİ

Yeşil-mavili kulüpten yapılan açıklamada, Çaykur Rizespor arması altında verdikleri mücadele, emek ve gösterdikleri profesyonellik için Halil Dervişoğlu, Pierrot ve Augusto’ya ayrı ayrı teşekkür edildi.

Açıklamada, oyunculara kariyerlerinde başarı dilendi.

  • Related Posts

    Başkan Altay, Atatürk Caddesi’nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

    Konya Büyükşehir Belediyesi, şehrin en işlek güzergâhlarından biri olan Atatürk Caddesi’nde asfalt yenileme çalışması yaptı.

    Bursaspor 2026-2027 Sezonuna Hazırlanıyor

    Bursaspor, yeni sezon hazırlıklarına başladı. Teknik direktör Mustafa Er yönetiminde antrenman yapıldı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir