Antalyaspor Başkanı Mustafa Ergün: “Yazıklar olsun bu şehre!”

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Süper Lig’e veda eden Antalyaspor’da başkanlık koltuğuna oturan Mustafa Ergün ve taraftar, yeni sezon öncesi şehirde yürüyüş düzenledi. Antalya Stadyumu’nda yer alan akrep heykelinden Cumhuriyet Meydanı’na yürüyüş düzenlenirken, sonrasında basın açıklaması yapıldı. Antalyaspor A.Ş.’nin yüzde 59’luk hisselerinin sahibi olan Antalyaspor Kulübü’nün ardından Antalyaspor A.Ş’nin de başkanlık koltuğuna oturan Mustafa Ergün, şehrin önde gelenlerin sert sözlerle eleştirdi.

“Herkes konuşuyor, iftira atıyor”

Küme düştükleri için üzgün olduklarını söyleyen Mustafa Ergün, “Şehre yazıklar olsun” dedi. Kulübün parasızlıktan düştüğünü ifade eden Ergün, “Yazıklar olsun bu şehre. 40 milyon Euro parayı ödeyemeyip de düştük biz. Herkes bizleri suçladı ama gördük bir tane aday çıkmadı bu şehirde. Herkes konuşuyor, iftira atıyor, yazıklar olsun. Ama biz asla vazgeçmeyeceğiz, her zaman buradayız. Allah’ın izniyle bu takımı tekrar çıkaracağız. Antalya, çok büyük bir şehir. Tarihine, anılarına sahip çıkacak. Tek ses, tek yürek olalım, takımımızı yeniden Süper Lig’e çıkaralım” dedi.

İlgini Çekebilir

İsveç kulübü, Antalyaspor’u FIFA’ya şikayet etti!

Düşmeyi hak etmediklerini söyleyen Ergün, “Hep beraber bu takımı sahip olduğu yere getireceğiz. Antalyaspor’umuzu hiç kimse kapıdan çeviremesin. Stadımızda 30 bin tane koltuk var. Her bir işinsanımız, koltuğun tanesi 50 bin TL’den 1 tane koltuk alsa bu takım en kısa sürede Süper Lig’de, layık olduğu yerde olacak. Bu takımı hep beraber çıkaralım. Bu, tek başına yapılabilecek bir başarı hikayesi olamaz. Bu, tüm Antalya’nın başarı hikayesi olsun” sözlerini kullandı.

Related Posts

Ayvalıklı Özel Sporculardan Gururlandıran Başarı

Ayvalık Belediyesi Özel Çocuklar Eğitim Evi öğrencileri, Balıkesir’in Edremit ilçesinde düzenlenen Özel Olimpiyatlar Türkiye Oyunları’nda farklı branşlarda mücadele ederek ilçeyi başarıyla temsil etti.

Gemlik Belediyesi Hisar Mahallesi’nde Asfalt Çalışmalarına Hız Verdi

Gemlik Belediyesi, ilçenin gelişim gösteren bölgelerinde altyapı ve üstyapı çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir