SALİM MANAV – AJANSSPOR
Süper Lig’e dramatik bir şekilde veda eden Antalyaspor’da gelecek sezon çalışmaları sürüyor.
Mustafa Ergün başkanlığında 13 kişilik yönetim kurulu ile çeşitli kampanyalar yaparak ekonomik olarak destek görmeyi bekleyen kırmızı-beyazlı ekip tüm planlarını gelecek sezon tekrardan Süper Lig’e yükselmek üzerine yapıyor.

Antalyaspor Başkanı Mustafa Ergün: “Yazıklar olsun bu şehre!”
Teknik direktör belli olmak üzere
TFF 1.Lig ekibi Antalyaspor’u önümüzdeki sezon çalıştıracak teknik direktör belli olmak üzere.

Bülent Korkmaz ile anlaşıldı
Ajansspor’dan Salim Manav’ın haberine göre; Antalyaspor, Teknik Direktör Bülent Korkmaz ile anlaşmaya vardı.

Antalya’ya gidiyor
57 yaşındaki teknik adam kırmızı-beyazlı ekibin yöneticileri ile son detayları görüşmek için Cuma günü (bugün) Antalya’da olacak.
Bülent Korkmaz, 2018-2019 sezonunda yine Akdeniz ekibini çalıştırmış ve Süper Lig’de mücadele etmişti.





