Bakanlar Londra’da AK Parti Teşkilatıyla Buluştu

ÇEVRE, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ile Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra’da AK Parti teşkilatıyla bir araya geldi.

Bakan Kurum, sanal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda, “Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanımız Sayın Alparslan Bayraktar ile birlikte AK Parti Londra Temsilciliğimizde teşkilatımızın kıymetli mensuplarıyla bir araya gelerek hasret giderdik. Birlik ve dayanışma ruhumuzu güçlü tutan Türkiye’mizin vizyonunu yurt dışında da güçlü şekilde temsil eden tüm yol arkadaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum” dedi.

  • Related Posts

    Messi’nin ardından Cristiano Ronaldo da tarihe geçti

    Portekizli futbolcu Cristiano Ronaldo, Özbekistan’a karşı attığı golle 6 farklı Dünya Kupası’nda gol atmayı başaran ilk futbolcu oldu.

    Erdoğan ve Polonyalı Nawrocki ortak basın toplantısı düzenledi

    Cumhurbaşkanı Erdoğan, Polonyalı mevkidaşı Nawrocki ile görüşerek ticaret, savunma ve NATO iş birliğini ele aldı. 15 milyar dolarlık ticaret hedefi belirlenirken, Nawrocki İncirlik’teki asker varlığının süreceğini söyledi.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir