Bozdoğan Kaymakamı Yunus Emre Polat’tan veda mesajı

Bozdoğan Kaymakamı Yunus Emre Polat, Bilecik’in Yenipazar ilçesine atanması dolayısıyla görev yaptığı Bozdoğan’a veda mesajı yayımladı. Bozdoğan’da görev süresini tamamlayan Kaymakam Yunus Emre Polat, yayımladığı mesajda ilçe halkına teşekkür ederek helallik istedi.

Görev süresi boyunca devletin vatandaşlara karşı sıcak, adil ve güler yüzlü yaklaşımını hissettirmeye gayret ettiğini belirten Polat, “İnsanı yaşat ki devlet yaşasın düsturuyla hareket etmeye; devletimizin sıcak, adil ve güler yüzünü siz değerli hemşehrilerime hissettirmeye gayret ettim. Kapımızı da gönlümüzü de her zaman herkese açık tuttuk, dertlerinize ortak olmaya çalıştık” ifadelerini kullandı.

Görev sürecinde destek veren kurum ve kuruluşlara teşekkür eden Polat, “Başta Sayın Valimiz olmak üzere; Belediye Başkanlığımıza, yargı mensuplarımıza, tüm mesai arkadaşlarımıza, muhtarlarımıza, siyasi parti temsilcilerimize, sivil toplum kuruluşlarımıza ve kadirşinas Bozdoğan halkına şükranlarımı sunuyorum” dedi. Tayin sürecinin yoğunluğu nedeniyle bazı vatandaşlarla birebir vedalaşamadığını ifade eden Polat, “Bizzat görüşüp vedalaşamadığım tüm kardeşlerimin affına sığınıyor, her birinizden helallik diliyorum” sözlerine yer verdi.

Yeni görev yeri olan Bilecik’in Yenipazar ilçesinde de kapısının Bozdoğanlılara açık olacağını belirten Kaymakam Polat, vatandaşlara selam ve saygılarını iletti. – AYDIN

Related Posts

AK Parti’ye 370 Yeni Üye Katıldı

AK Parti İzmir, rozet töreniyle 370 yeni üyesini kabul etti, İYİ Parti’den istifalar gündemde.

Eğitim Teknolojileri Zirvesi’nde Yapay Zeka Tartışıldı

TETZ 2026’da dünya liderleri yapay zekanın eğitimdeki rolünü ele aldı ve denge vurgusu yaptı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir