Emine Erdoğan’dan AK Parti toplantısına hayırlı olsun

CUMHURBAŞKANI Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na ilişkin paylaşım yaptı.

Emine Erdoğan, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “AK Parti’mizin 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın hayırlı olmasını diliyorum. İstişareyle şekillenecek yeni yol haritasının, milletimize hizmet yolculuğunu daha da güçlendirmesini; ülkemizin huzuruna, kalkınmasına ve geleceğine katkı sunmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.

  • Related Posts

    Atatürk’ün Sivas’a gelişinin 107’nci yıldönümü kutlandı

    Mustafa Kemal Atatürk’ün Sivas’a ilk gelişinin 107’nci yıl dönümü, İlk Adım Anıtı’nda düzenlenen törenle kutlandı. Törene protokol, askeri personel, gaziler ve öğrenciler katıldı.

    Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri Coşkuyla Başladı

    Osmangazi’de yaşayan vatandaşların neşeli, eğlenceli ve şenlik dolu bir yaz mevsimi geçirmesi amacıyla düzenlenen “Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri” Selamet Mahallesi’nde başladı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir