Eskişehir’de Alkol Kavgası: 3 Yaralı

ESKİŞEHİR’in Tepebaşı ilçesinde iddiaya göre parkta alkol alan arkadaşlar arasında çıkan kavgada 3 kişi yaralandı.

Olay, gece saatlerinde Hoşnudiye Mahallesi Porsuk Bulvarı’ndaki bir parkta meydana geldi. İddiaya göre, parkta bir araya gelen Ali T. (33), Feyyaz A. (34) ve Şefika Y. (30) bir süre alkol aldıktan sonra aralarında bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı. Tartışmanın kısa sürede kavgaya dönüşmesi üzerine taraflar birbirlerine alkol şişeleriyle saldırdı. Kavgada Feyyaz A., Şefika Y. ve Ali T. yaralandı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralılar, sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla çevredeki hastanelere sevk edildi.

Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

  • Related Posts

    Demokratik Kongo Cumhuriyeti müthiş bir geri dönüşle üst tura çıktı

    FIFA 2026 Dünya Kupası K Grubu üçüncü ve son hafta maçında Demokratik Kongo Cumhuriyeti geriye düştüğü maçta Özbekistan’ı 3-1 yenerek en iyi üçüncüler arasına girdi ve gruptan çıkarak İngiltere’nin rakibi oldu. Özbekistan ise turnuvadan elendi.

    Paulo Fonseca’ya şok! Futbol tarihine geçecek ceza alabilir…

    Fransa Ligi’nde oynanan Lyon ile Brest maçının uzatma anlarında hakemle tartışan Paulo Fonseca gördüğü kırmızı kart sonrası tarihi ceza alabilir. Detaylar…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir